Indsæt statistiknavn
Her kan I indberette oplysninger til statistikken
Indberet via virk.dk Virksomheder bruger typisk ca. XX minutter på denne indberetning. |
NemAdgang uden MitID Læs mere under: |
Hvad bliver jeres indberetning brugt til?
Her indberetter [typer af virksomheder] [typer af oplysninger]. Jeres indberetning er nødvendig for at kunne belyse [statistikkens vigtigste temaer]. Statistikken bruges af [vigtigste typer af bruger]. Se "Nyt fra statistikken" nederst på siden.
Mere om indberetningen:
Periode | Frist |
1. kvartal 2023 | Indsæt dato |
2. kvartal 2023 | Indsæt dato |
3. kvartal 2023 | Indsæt dato |
4. kvartal 2023 | Indsæt dato |
Her kan I hente en oversigt over alle spørgsmål i undersøgelsen som kladde eller som forberedelse til jeres indberetning.
OBS: Kladden kan indeholde spørgsmål, der ikke vises til alle virksomheder i den digitale indberetningsløsning.
Se alle spørgsmål: INDSÆT STATISTIKNAVN (PDF - kladde).
Typisk tidsforbrug pr. indberetning er ca. ?? minutter
Virksomheder kan frivilligt oplyse deres tidsforbrug i indberetningsløsningen. Virksomheder bruger typisk ca. ?? minutter på denne indberetning – inklusiv adgang, fremskaffelse af oplysninger, indtastning og eventuel support.
Indberet digitalt med MitID Erhverv. Ejere af enkeltmandsvirksomheder kan også indberette med deres private MitID til erhverv.
Vælg START INDBERETNING øverst på denne side, og indberet med MitID Erhverv.
- Når I er logget ind, kan I indberette til flere statistikker og for flere perioder.
- Hvis indberetningen afbrydes, kan I gemme en kladde.
- I kan genåbne og rette indsendte indberetninger med MitID Erhverv.
Vejledning til indberetning af INDSÆT STATISTIKNAVN.
NemAdgang uden MitID
Vælg INDBERET UDEN MITID øverst på denne side, og gå direkte til indberetning uden MitID.
- NemAdgang åbner blanketten for den seneste måned.
- Tast virksomhedens CVR-nr., og det journalnr., som står i anmodningen om indberetning.
- I kan også starte indberetning via det direkte link i anmodningen.
- Bemærk: Ved adgang uden MitID, bør I udfylde og indsende data i én arbejdsgang, da data ikke gemmes, hvis I afbryder, før I indsender. Det er desuden ikke muligt at genåbne eller rette efter indsendelse. Endvidere kan der kun indberettes for indeværende periode, og ikke for tidligere indberetninger I mangler.